pondělí 14. září 2020

Poděbrady | #czechtrips


Poslední prázdninový víkend jsme měli volný, a tak jsem přemýšlela, kam bychom mohli jet na výlet. Nechtěli jsme nikam daleko, tak mě napadlo navštívit nedaleké Poděbrady, které jsou od nás asi půl hodinky autem 😊
Cesta nám utekla jako voda, protože jsem se naučila poslouchat podcasty 🎧 
(Momentálně poslouchám Opravdové zločiny od Lucie Bechynkové a Báry Krčmové, které popisují světové vraždy a záhady, které se staly. Na tenhle podcast musíte mít silný žaludek, protože některé případy jsou fakt masakr 😰 Pro mě je to hodně zajímavé a určitě doporučuji poslechnout aspoň některé díly 😊 To je jen takový tip a zpátky k výletu 🚘)

Do Poděbrad mě lákalo navštívit Film Legend Museum. Už si ani nepamatuji, kde jsem na tohle muzeum narazila, ale jelikož jsem milovnice filmů, tak sem jsem prostě potřebovala jít 😊 Muzeum najdete přímo na náměstíčku, u sochy Jiřího z Poděbrad. Studentské vstupné je 190,-  a pro dospělé 250,- (přijde mi to teda docela dost 🙈, ale myslím si, že to stojí za návštěvu 😊) V muzeu se nachází před 650 exponátů a každý si tam určitě najde svůj oblíbený film. 

Najdete tam filmy od Marvel, DC, Star Wars, Avatar, Vetřelec, Disney pohádky, Hobita, Pána prstenů a mého milovaného Harryho Pottera ❤ a spoustu dalších 😊 Najdete zde přes 650 exponátů. Muzeum filmových legend najdete také v Praze a v Kroměříži, ale teď už několik fotek, které jsem vyfotila 📸 







Po návštěvě muzea mi vyhládlo, tak jsem se šla najíst do nedaleké restaurace Café Oliver. Ale o tomhle podniku jsem napsala pár slov v minulém článku v souvislosti s Gastromapou 365, pokud jste článek neviděli, můžete si ho přečíst tady. 😊


Po obídku jsme se ještě procházeli kolonádou a kochali se krásnými květinami, které rostou po celé kolonádě 🌸🌷 


Na konci kolonády jsme zahlédli ruské kolo, a tak jsme si řekli, že na něj půjdeme. Byla to malinká, hooodně malinká pouť, kde bylo právě ruské kolo, autodrom, trampolíny a to bylo všechno. Cena na ruské kolo byla velmi přestřelená, 100Kč za osobu, ale zajímal mě ten výhled. Co si budem, radši jsme si měli koupit něco jiného než vstup na ruské kolo 😅




Jaký je váš oblíbený film?😊
A jak jste si letošní letní prázdniny užili vy? 😊 Za mě se těším, až zase budeme moct bez problému jet/letět někam dál za hranice 🛩




 





12 komentářů

  1. Z českých filmů miluju Pelíšky, ze zahraničních Nedoktnutelní :) Já jsem měla prázdniny hlavně v režii státnic a naštěstí úspěšných, tak jsem ráda, že to proučené léto nebylo k ničemu :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. V Poděbradech jsem byla jednou s prací. Měli jsme výlet lodí, ale jinak jsem si město projít nestihla. :( Ale vypadá to tam hezky.
    Opravdové zločiny, tuším, poslouchá moje kolegyně, ale na youtube. Mě to docela děsí a nevím, jestli bych jim úplně věřila, že je to pravda. Tak na to raději nekoukám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výlet lodí musel být moc hezký :)
      Já tomu věřím, protože to jsou zločiny podle skutečných událostí a ony si to hodně ověřují :D

      Vymazat
  3. Výlet vypadá super, taky mám Poděbrady "za rohem" :D A díky za tip na podcast, určitě ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, to vypadá super :) do Poděbrad se chystám už strašně dlouho, tak bych tam vážně měla vyrazit :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec jsem netušila, že mají v Poděbradech takovéhle muzeum. Já tam byla kdysi dávno ještě jako malá za kamarádkou, která tam jezdila pravidelně do lázní. Pořád si pamatuji, jak to tam bylo krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A stále to tam krásné je :) Bezvadná procházka po kolonádě :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.