úterý 4. srpna 2020

Český Krumlov | #czechtrips



Další zastávkou na našem jižním výletu byl Český Krumlov, kde jsem byla také poprvé. Krásné historické městečko, které je na seznamu UNESCO, kudy protéká meandr Vltavy, na které si teď během letního období můžete všimnout mnoho vodáků 🏄 Byl to náš rychlý výlet, takže tenhle článek bude spíš o fotkách než o textu 📸 
Po celém Krumlově je spoustu placených parkovišť, kde i tak musíte mít štěstí na volné místo. Do automatu jsme nacházeli kolem 100Kč a měli jsme parkování na několik hodin. (To jsme nevěděli, že za hodinku a něco málo minut pojedeme pryč. 😅) Z parkoviště jsme se dostali do "centra" asi za 10 minut.
Krumlov je opravdu kouzelné město, které mě uchvátilo a určitě se sem budu ráda vracet i přes ty davy lidí 😊 Za 110Kč jsme si koupili vstup na věž, kde byl výhled na celý Krumlov a okolí, součastí vstupenky je i vstup do muzea 😊 Můžete také navštívit spoustu kaváren, restaurací, obchůdky se suvenýry, které se po celém Krumlově nacházejí. Nesmí samozřejmě chybět stánky se zmrzlinou a s trdelníky 😊  
 














20 komentářů

  1. Jojo, tam jsem teď v červnu také byla a naprosto super! Žádní turisté, vůbec! Taková pohoda... no je fakt, že nebylo ani hezké počasí, ale stejně. Krumlov je krásné město! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem nedávno v Českém Krumlově byla a moc se mi tam líbilo! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď bylo nejlepší období navštívit Krumlov, když tam ještě není tolik cizinců :)

      Vymazat
  3. Krumlov je nádherné město, ráda se tam vracím a stále tam objevuji nová a nová místa :-)

    Svět podle Teri Jones

    OdpovědětVymazat
  4. Krumlov je nádherný, už jsem měla tu čest... Právem je v UNESCu.

    OdpovědětVymazat
  5. Krumlov je na fotkách zkrátka úchvatný! Proto si pořád vyčítám, že jsem tam nikdy nebyla .. už bych to fakt měla napravit. Škoda, že už to nestihnu toto léto, kdy není plný zahraničních turistů, kteří tam prý ničí tamní atmosféru. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krumlov určitě musíš navštívit, opravdu to stojí za to! :) A je pravda, že už když jsem tam teď byla já, tak jsem pár cizinců slyšela :/

      Vymazat
  6. Taky bych se tam někdy chtěla podívat, moc se mi líbí. Akorát to máme přes celou republiku, tak to někdy s něčím spojíme :) Jak to, že jste jeli tak brzy pryč? To tam bylo tolik lidí? :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně tam nebylo tolik lidí než když nebyla ještě korona, každopádně dost jich bylo :) A brzy jsme jeli proto, že my jsme s Filipem docela rychlíci, nekupovali jsme prohlídku zámku s prošli si jen to město a ještě nás krapet tlačil čas, protože jsme potom jeli ještě na Lipno :)

      Vymazat
  7. Historická část Krumlova je krásná, moc se mi tam líbí. :)) Byla jsem tam asi dvakrát, ale brzy se chystám zas. :)) Fotky skvělé. :))

    Co se týče tvého komentáře.. Přesně, o hlavě je to úplně nejvíc. A o hladu taky. A myslím, že to máme obě stejně, nedokážeme sníst jen to, abychom zahnaly hlad, ale dáme si ještě něco navíc. A když se to pak všechno sečte, tak je toho prostě moc a hubnout zákonitě nemůžeme. :D Tak ti přeji, ať se daří. Musíme si jen najít motivaci a té se držet, pak to půjde. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Do Českého Krumlova se chci také jednou podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, Krumlov miluju, byla jsem už několikrát a stejně je to tam vždy úchvatné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  10. Český Krumlov je opravdu moc krásný město! :) Já jsem tam byla už několikrát, ale to je proto, že jsem z jižních Čech, takže to nemám daleko. :) Jen mě mrzí, že jsem se tam taky nedostala v tomhle období, kdy tam nebylo tolik cizinců.
    Fotky se ti povedly, jsou moc hezký! :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.