pondělí 17. srpna 2020

ZOO Praha


Před pár týdny jsme s přítelem zavítali po dvou letech do pražské zoo, protože jsem chtěla vidět nově narozená slůňátka a nový výběh s klokánky 🐘 🦘 🦘 Proto jsem si řekla, že se s Vámi podělím o fotky, které jsem v ZOO vyfotila 📸 V pražské zoo už jsem byla hned několikrát a pokaždé si to tam moc užívám 😊
Doporučuji do zoo dorazit hned na otevíračku, my jsme přijeli asi 10:00 a už byla fronta u pokladen. Nejlepší je si koupit vstupenky online, abyste tu frontu stát nemuseli 😊 Základní vstupné stojí 250 Kč a studentské 200 Kč (moc snížené vstupné to není 🙈). Pokud jedeta autem, tak samozřejmě počítejte i s placeným parkovištěm u zoo za 200 Kč. Můžete využít záchytné parkoviště dál od zoo za 50 Kč, v této ceně je zahrnuta doprava přímo k zoo 😊



Jelikož se nám v tom vedru nechtělo jít pěšky, tak jsme využili služby lanovky, která stála 25 Kč (lítačka tam neplatí 😅).
















Máte rádi zoo? 🐯 Jaká je vaše nejoblíbenější? 😊

24 komentářů

  1. Thank you so much! I really appreciate it ♥️

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji zvířátka všeho druhu, takže veškeré zoo a safari parky, nebo v dnešní době velmi oblíbené syslí louky či alpačí farmy, jsou pro mě přesně tou ideální volbou, jak strávit volný den. A není to záležitost hodinky, jak píšeš, takový výlet se podniká od rána, aby se stihlo projít všechno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na syslí louky mám v plánu brzy jet k Mladé Boleslavi a moc se tam těším! :)

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky, já miluji ZOO! :) Jednou jsem v pražské také byla. :) A asi nemám nejoblíbenější, ale hodně se mi líbí zlínská. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) Já jsem naposledy v pražské zoo byla v druhé třídě na základce a do dneška mám z té lanovky hrůzu. Já nemám ráda lanovky a podobné věci vůbec a tenkrát jsme na ní všichni povinně museli a mně bylo špatně z pohledu dolů (ještě ke všemu na lvy a tygry :D), tak jsem celou cestu probrečela :D Jinak nejradši mám asi naší místní v Chomutově, je to teda lesopark, ne typická zoo, je tam míň druhů zvířat, ale má své kouzlo <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj jediný strach z lanovky je, že mi něco spadne dolů, boty, mobil, kabelka :D Ty malé zoo jsou nejhezčí a přesně jak říkáš, má to své kouzlo :)

      Vymazat
  5. Hezké fotky! Sama jsem v Pražské zoo ještě nebyla a ani to nějak naplánuji. Nicméně jestli se někdy naskytne příležitost tak asi neodmítnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Když budeš mít někdy příležitost, tak určitě zajdi :)

      Vymazat
  6. Jeee, v Praze v ZOO jsem asi ještě nebyla. :(( Ale vypadá to tam krásně! Mně je sice zavřených zvířat v klecích a tak docela líto, ale věřím, že tady se o ně starají dobře a že nijak netrpí.. :))
    Tak tam musím taky někdy vyrazit. ♥ Hezké fotky. Ta slůňátka jsou roztomilá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Určitě se o zvířátka starají hezky a pražskou zoo určitě někdy navštívit musíš :)

      Vymazat
  7. Byli jsme tam 3 roky zpět v rámci naší dovolené a moc se nám tam líbilo. Je super, že tam mají skříňky na odklad věcí a my se se vším nemuseli tahat :) Letos jsme s přítelem poprvé byli v Plzni a s mamkou jsme byly v miniZoo ve Vyškově :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Plzni v zoo jsem byla před několika lety a líbilo se mi tam, návštěvu zoo jsme spojili i s dinoparkem :)

      Vymazat
  8. Tak v pražské ZOO jsem byla naposledy snad tak před 6 lety. Ani jsem nevěděla, že mají nová slůňátka a nějaký nový výběh. To abych někdy zase znovu vyrazila. :) i do té naší brněnské, když tak nad tím přemýšlím. Sakra dlouho jsem nebyla nikde v ZOO :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v brněnské zoo ještě nikdy nebyla, já vlastně ani v Brně nikdy nebyla a ráda bych tam jela na prodloužený víkend třeba :)

      Vymazat
  9. Krása ♥ Já se tam chystala v březnu, nakonec mi karanténa trochu překazila plány a teď přes léto jsem na to zatím nenašla žádný volný den, tak snad se mi to ještě povede :D Jinak k otázce, moje nejoblíbenější zoo je zatím v Plzni, ale je to tím, že jsem tu byla nejčastěji, protože ji mám nejblíž. Byla jsem jednou v Praze jako malá, jednou ve Dvoře Králové a jednou v Liberci, všechny mají podle mě svá pro a proti, ale Plzeň pro mě prostě vede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v Plzni byla jako malá, ale už si jí tolik nepamatuji, takže musím tam zavítat určitě znovu :)

      Vymazat
  10. Teda vstupné do ZOO mi přijde OK, ale to parkování? Šílenost a to jsem zvyklá z UK na drahé parkování všude :D
    V Praze v zoo jsem tedy byla jen jednou, ale líbilo se mi tam. Na sloníky jste teda měli štěstí, to musela být nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parkování je fakt šílený 🙈 A sloníci byli opravdu kouzelní 😊❤️

      Vymazat
  11. Praha má krásnou Zoo, letos jsem tam ale nezavítala. Byli jsme v Zoo ve Dvoře Králové a v Děčíně. Krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Jako malá jsem jezdila do ZOO snad každou chvíli , obliba mi ale zůstala nadále . NejZOO je za mně Pražská a pak po letošní dovolené dokonce i Liberecká . Nádhera , pokud jsi v Liberecké ještě nebyla , tak můžu doporučit ! Ale jistě všechny ostatní ZOO mají něco do sebe , neříkám že ne . :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V ZOO v Liberci jsem byla minulý rok, spojila jsem to s výletem i do IQ Parku a ZOO v Liberci je také opravdu krásná :)

      Vymazat
  13. ZOO miluju, takže návštěva zoologické zahrady v Praze byla povinnost :) Je to krásná ZOO, ale nadšenější jsem byla třeba po návštěve ZOO v Jihlavě, hlavně teda u gibonů jsem byla snad hodinu :)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.