pondělí 13. dubna 2020

Co mě přivedlo k cestování?

🌊SEA (Simča, Eliška, Anička) + Jackie🐶
Pro dnešní článek jsem se rozhodla napsat, proč jsem vlastně začala s cestováním ✈ Musím přiznat, že ještě před pár lety jsem byla ten typ člověka, co jenom seděl doma, koukal na filmy/seriály, hrál hry na počítači/playstationu a byla jsem strašně líná zvednout zadek a jít poznat svět 🌍 Vlastně jsem neměla nikoho, s kým jsem mohla nějaká dobrodružství zažít. Jsem 100% introvert a nikdy jsem nevyhledávala společnost nebo kamarády, většinou si museli najít mě, protože jsem to zkrátka neuměla 😂 

Ale po gymplu pro mě přišel bodový zlom, kdy jsem se začala velmi často kamarádit se svými bývalými spolužačkami z gymplu. Během gymplu jsme se samozřejmě bavily, ale nebylo to takové, jako právě po ukončení školy. Trávily jsme spolu téměř každý den a byly to (a nadále jsou) nejlepší dny mého života. Můžu si dovolit říct, že takovéhle kamarádky bych přála každému, jsou to moje zlatíčka💖 Začaly jsem spolu plánovat výlety, kam se všude po našem krásném Česku podíváme 😊 
Nejprve jsme podnikaly malé výlety kousek od domova, jako třeba Přírodní rezervace Milovice, kde se nachází výběh koní a dalších kopytníku 🐎 Naším prvním "větším" výletem, byl výlet na Šumavu na chatu😊 Po cestě jsme si prošly hrad Rabí a další den jsme si udělaly výlet k Čertovu jezeru a procházely si krásy okolí 😊 
Hrad Rabí


Čertovo jezero

V zimě jsme si jely zalyžovat do Rakouska do Schladmingu, i přes to, že žádná velká fanynka lyžování nejsem, tak jsem si to s holkama moc užila! 💖 

Schladming




Zjistila jsem, že tyhle výlety jsou mnohokrát lepší než sedět doma na zadku. Protože ve chvíli, když máte s někým něco zažívat, tak je to ten nejlepší pocit na světě 😊 Nejkrásnější výlet s holkama byl ve Vídni, článek o našem výletu do Vídně máte tady 🔙
Zároveň v dobu, kdy jsem akorát chytla tu cestovatelskou vášeň, jsem poznala někoho, kdo taky cestování zbožňoval - a je to můj nynější přítel 💖 A poznávat se navzájem při výletech je prostě pohádka 😊 

Vyhlídka Solenice

Hora Říp

Vyhlídka Máj

Lom Velká Amerika

Drábské světničky

Ďáblův most / Rakotzbrücke
Bastei
A díky přítelovi mám už taky pár zemí a měst vyškrtnuté z Travel Listu ✔ Nejkrásnější pro mě byla Barcelona, což byl zároveň náš první zahraniční výlet a určitě se tam chci znovu podívat 😊 Dalšími mými oblíbenými místy byla Kodaň, Berlín a Káhira 🌍 

Káhira

Camp Nou / Barcelona
Už se těším na letošní léto až budeme poznávat krásy Česka 💖☀ 

Na Simči instragram se můžete podívat tady🔙
Na Aničky instagram se můžete podívat tady🔙

Není důležité kam cestujete, ale s kým na cestu vyrazíte😻

A s kým nejraději cestujete vy? Taky raději cestujete s někým nebo spíš sami? 😊



18 komentářů

  1. Ty jsi zlatíčko, děkujeme 😊 Musíme udělat spoustu dalších výletů. 🙌🏻 O nápady rozhodně nouzi nemáme a fakt mi to chybí. 😀
    A miluju ty fotky s Jackie. 🐾😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤️❤️❤️ hned jak budeme moct, tak vyrazíme! 🚘

      Vymazat
  2. ❤️❤️❤️❤️ to je krásný! Už se těším, až to zase rozjedeme ⛰️

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky se cestuje nejlépe a nejvíc, když je s kým :) mým nejčastějším cestovatelským parťákem je moje maminka ♥ pravidelně spolu objíždíme zajímavá místa Evropy. Už dva roky plánujeme Barcu, tak jsem zvědavá, kdy nám to vyjde.
    Osobně si ale stojím za tím, že by si člověk měl občas zkusit vycestovat někam i sám, protože mimo domov a svou zem teprve pozná pořádně sám sebe a naučí se o sebe naplno postarat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně máš pravdu! :) Chci si zkusit někam sama odjet nebo odletět, ale strach z toho mám, to nebudu lhát :)

      Vymazat
  4. Tiež mám rada akčnosť, výlety a cestovanie, hlavne s partnerom a priateľmi :) na foto máš krásne miesta! a musím súhlasiť Barcelona je krásne miesto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář! :) Dovolím si říct, že Barcelona je moje srdcovka! :)

      Vymazat
  5. Jůů to je super, že máš tak fajn kamarádky i přítele, doufám, že takového kluka také objevím. Jinak s kámoškami jsme to měly stejně, bavily jsme se hodně na gymplu, ale nejvíc jsme se sblížily až po, s jednou z nich jezdím i na dovolené. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho brzy objevíš! Někde na tebe čeká :)
      To máš určitě taky krásný vzpomínky s kamarádkou z dovolených! :)

      Vymazat
  6. Parťáci jsou důležití! :) Ale zas i sólo výlet má své klady a doporučuji ho vyzkoušet každému! Já jsem trochu magor, jsem schopná vyrazit sama na koně do ukrajinských hor, ale i skupinově na cyklovýlet do Třeboně nebo naslepo s neznámými lidmi do Tater. :) Už se těším, až zas pojedu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě obdivuji! :) Já bych se hrozně bála jet někam takhle sama :D A s neznámými lidmi bych taky měla strach, protože se právě neumím seznamovat :D Introvert no :D :D

      Vymazat
  7. Hlásím se do skupiny introvertů :D To jsme snad všechny blogerky a je super, že máme možnost blogování a tohoto světa, kam se schovat před světem :)
    Já jsem tedy cestování a poznávání milovala vždycky, táta nás hodně bral na výlety a hrady a zámky a už jako malá jsem létala k moři. Pak jsem se zamilovala do Anglie a taky se sem přestěhovala, neumím si vůbec představit třeba celý život i bydlet na jednom místě... Možná až budu ještě starší, tak to snad přijde :D
    Je super, že i přítele to baví a máš parťáka, mám to stejně a je to to nejlepší!

    Snad nám brzy otevřou hranice, ať zas můžeme objevovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :D Blogováním se můžu plně otevřít a nemusím se stydět :)
      V Anglii jsem byla jednou a bylo to tam nádherný! Moc se mi líbilo v Oxfordu, tam je to kouzelný :) To já zase naopak, když jsem víc jak týden mimo domov, tak se mi šíleně stýská po mé milované Praze :)
      Děkuji za krásný komentář a taky doufám v otevření!

      Vymazat
  8. Já radši cestuju s někým :) Příjde mi to, že si to pak člověk víc užije, když může s někým sdílet své zážitky ♥ My s přítelem byli zatím akorát v Benátkách a na Slovensku. Plány jsme měli veliké, tak to teď padá, tak aspoň budeme objevovat krásy Česka, jako dřív :) A já teda byla vždycky typ, co měl rád cestování :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, do Benátek jsem se vždycky chtěla podívat! :) Snad za rok to vyjde :D
      Já se docela i těším, že letos budeme objevovat Česko :)

      Vymazat
  9. Je fajn mít někoho takového s kým ty výlety pořádat, já mám kamarády většinou rozházené všude po republice, takže o to těžší je s nimi něco domlouvat, hlavně každý jsme pracovně vytížený jinak, takže je to všechno mnohem složitější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, že to není jednoduché :) Snad se vám brzy povede na nějaký ten výlet jet! :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.