pondělí 20. dubna 2020

CZECH TRAVEL LIST 2020

pinterest.com

Ve článku TRAVEL LIST 2020, který jsem vydala na konci ledna jsem se rozplývala nad zahraničními městy, které jsem chtěla letos navštívit. Ten článek budu muset přesunout na 2021 a aktualizovat spíše na CZECH TRAVEL LIST 2020👋 

V dnešním článku bych Vám tedy ukázala, kam bych se ráda podívala letošní léto po naší krásné zemičce 🌍


Překrásná vodní nádrž, která se nachází kousek od Dvora Králového nad Labem😊 No nevypadá, jako z pohádky? 👌
pinterest.com

Město, které je zapsáno na seznam UNESCO a pyšní se nádherným chrámem💖
google.com
Připomíná mi Pána prstenů nebo Hobita, takže tu skálu prostě vidět musím! 👀
google.com

Skály se nachází pouze 3km od Karlových Varů, takže to bude příjemná procházka a zároveň procházku zakončit nějakým dobrým obědem ve městě 😊
google.com
google.com

Nejkrásnější a nejnavštěvovanější český zámek, kde se například točila Pyšná princezna👸
google.com
6. Zámek Hradec nad Moravicí
Tahle fotka zámku mi neskutečně připomíná nádvoří z Harryho Pottera. A jelikož jsem obrovská milovnice Harryho, tohle místo mě nesmí minout💖
google.com
7. Macocha 
Doufám, že i letos se podívám na Pálavu a tentokrát cestou bych chtěla vidět Propast Macochu, která může připomínat Son Doong ve Vietnamu😊
google.com
Jelikož budu mít v červenci a v září zkouškové, tak si myslím, že těhle pár míst mi bude na letošní léto stačit 😊 Doufám, že aspoň polovinu z nich navštívím🙏

A jaké máte na letošní léto plány vy? 😊

Mějte se krásně a přeji hodně zdraví! ☀️♥️

22 komentářů

  1. Tak jediné místo, které jsem navštívila z tvého seznamu je Hradec nad Moravicí, jelikož to mám kousek a je fakt nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář😊 na tohle místo se těším asi nejvíce😊

      Vymazat
  2. Hluboku, Kutnú Horu a Vary som už navštívila :) Ja by som tento rok chcela prejsť veľa kopcov na slovensku a vidieť konečne Košice a Banskú Štiavnicu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopce mám taky na seznamu, jen se bojím, kvůli své nulové fyzičce :D :D

      Vymazat
  3. V Kutné Hoře už jsem byla, ale Hluboká mě láká dlouho :) Držím palce, ať vyjdou všechna místa! Já bych chtěla aspoň 14 dní v létě strávit v Jižních Čechách ve stájích, kam jsem jako malá jezdila na tábory a odpočinout si :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Snad tobě také odpočinková dovolená vyjde :)

      Vymazat
  4. Krásné cestovatelské sny, překvapilo mě, že spoustu míst ani neznám :) Upřímně já plány na léto ještě nemám vůbec žádné..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad brzy nějaké plány vymyslíš a léto si užiješ! :)

      Vymazat
  5. Největší novinkou pro mě byla přehrada, ta je opravu nádherná! Macochu mám kousek, už jsem tam byla několikrát :) Já bych se letos už konečně ráda dostala na Stezku v oblacích na Dolní Moravě :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vypadá moc krásně! Já byla v Krkonoších a taky byla moc hezká :)

      Vymazat
  6. V Kutné hoře jsem byla kdysi na kolech, v Hradci se mi vdávala sestřenka, na Macoše jsme byli loni s přítelem a všude bylo nádherně, takže rozhodně doporučuji. Já teda plány zatím nedělám, protože pořád věřím, že dle původních plánů strávím celé léto v Bulharsku.
    Každopádně na mém českém seznamu je už dlouho Lednice, kterou mám od Brna kousek, ale nikdy jsem tam nebyla. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Lednice si určitě výlet udělej, protože je fakt nádherná! Je tam krásná procházka a určitě se ti tam bude líbit! :)

      Vymazat
  7. Ahoj, tos vybrala super místa, kromě Lesu království a Panské skály jsem byla na všech ostatních a můžu doporučit. Les království mám teď taly v hledáčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :) Teď se mi chce na ta místa ještě víc, když je každý doporučuje :)

      Vymazat
  8. Na Hluboké a Svatošských skalách jsem byla hned několikrát, takže místa dobře znám a jsou krásná. Na Svatošky se vyplatí i procházka nebo jízda na kole z Lokte do Varů, nebo naopak, zvlášť když je pěkně, je to velmi příjemné a vůbec ne dlouhé :) Stejnou trasu jsem dokonce i několikrát sjížděla na raftech, taky fajn :)
    Ach, jak mě mrzí, že asi letos žádné cestování nebude, hlavně abych se dostala na Vánoce vůbec domů... Ale jinak už mám také v hlavě místa, kam se chci v rámci UK podívat, ale jelikož je tady situace horší, bůhví, jestli to taky půjde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo! Děkuju moc za TIP! :) Na raftech jsem nikdy nebyla, takže bych je také chtěla někdy zkusit :)
      Snad se domů brzy vrátíš a doufám, že ti nějaké výlety v UK vyjdou! :)

      Vymazat
  9. Moc, moc děkuji za tento článek. Musím si ho uložit, protože miluju cestování. Do zahraničí i po Česku!! A z těchto míst jsem byla jen na Hluboké. Takže děkuji za další krásné tipy!! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ti můj článek pomůže a bude inspirací na tvé výlety! :) ♥

      Vymazat
  10. Z tvého seznamu jsem byla v Hradci nad Moravicí a v Kutné Hoře. Obě místa se mi moc líbila a určitě ti je můžu i já doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Och joj, krásne tipy a miesta. Ja som si na tento rok tiež nejaké veci naplánovala, no neviem neviem, či z toho niečo bude. Hlavne som chcela navštíviť Paríž... no uvidíme, či sa to podarí, či sa ešte bude dať normálne cestovať.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Paříži jsem nikdy nebyla, ale vždycky mě lákala :) Hlavně kdybych jela někdy do Paříže, tak bych 100% chtěla navštívit i Disneyland! :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.