pondělí 7. ledna 2019

BARCELONA | Španělsko

🌍 V červenci 2018 jsme se s přítelem vydali na výlet do Barcelony. Musím říct, že Barcelona je zatím nejkrásnější město, ve kterém jsem kdy byla. Rozhodně jsem tam nebyla naposledy! ☺️ Sehnala jsem dost výhodné letenky, tak jsem neváhala a hned je koupila. Pobyli jsme tam 6 nádherných dnů. Ubytování jsme měli v centru města, což bylo super😊 

Do Barcelony jsme přiletěli pozdě v noci, protože naše letadlo mělo zpoždění(RyanAir😂) a taky jsem dlouho bloudili, když jsme vylezli z metra a hledali naše ubytovaní. Ubytovali jsme a šli spát, protože jsem se nemohla dočkat rána, abychom mohli objevit krásy města.🌴

1. den, po snídani, jsme se vydali do L'Aquarium de Barcelona, studentský vstup činil 18€ a v akváriu jsme strávili téměř celé dopoledne. Moc se mi tam líbilo, protože mě dost zajímá mořský svět. Měli tam snad všechno, od rybiček z Nema, přes různé druhy žraloků až po chobotnice.🐠
 


Po akváriu jsme se přesunuli do parku, který se jmenuje Parc de la Cuitadella, je to velmi rozsáhlý park, kde je nádherně, všude jsou palmy, pod kterými si můžete dát třeba piknik nebo jen tak pochillovat. 

Potom jsme jeli na nejznámější stavbu v Barceloně, Sagrada Família. Je to opravdu úchvatný a obří chrám, kde bylo samozřejmě spooousty turistů. Ale určitě stojí za navštívení.👌

A jako poslední bod tohoto dne byl Parc Güell. My jsme tam šli až k večeru, tak jsme měli vstup zdarma. Nejdřív jsme šli až na nejvyšší bod parku, kde byl nádherný výhled na celé město. Potom jsme sešli dolů a podívali se na stavby v parku, které jsou opravdu krásné (dobrá práce Gaudí!).

2. den jsme jeli na fotbalový stadion FC Barcelona, Camp Nou. Já nemám moc velkou vášeň pro fotbal, ale musím říct, že stadion je moc hezký a fanoušek Barci si tam přijde na své. Lístek na stadion stojí 20€, kde strávíte spoustu hodin. 


Navečer jsme jeli do dalšího parku, Parc de Montjuic, ve kterém je obrovská fontána, které se říká Magická fontána, protože v určité dny svítí a hraje do toho hudba. Byl to nádherný zážitek. Fontána začíná každou půlhodinu a trvá 15 minut. V letních měsících funguje od čtvrtka do neděle v době od 21:00 až 23:30. Vstupné je zdarma😊


Všechny nejhezčí a nejzajímavější památky jsme už viděli a nastal čas se válet 2 dny u moře!🌊 Barcelona Beach je krásná, písečná pláž, u které je dostatek barů a obchůdků s pitím a občerstvením. Moře je krásně čisté a bylo i celkem teplé. Od našeho ubytování to nebylo k moři moc blízko, tak jsem jezdili autobusem. K pláži se dalo jít samozřejmě také pěšky, po velmi frekventované ulici La Rambla, kde je mnoho obchůdku se suvenýry, různé bary i restaurace. 


To byl náš celý výlet v Barceloně, který jsme si na 100% užili a rozhodně se tam ještě ukážeme! 


Okomentovat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.