pondělí 6. dubna 2020

Na fotbal do Lipska



Můj první a nejspíš poslední výlet do zahraničí v roce 2020 (díky, korono 😏🙇). Tenhle výlet vznikl celkem spontánně. Akorát skončilo zkouškové, takže jsem konečně měla celý víkend volný. Navrhla jsem přítelovi, jestli nepojedeme na otočku do Drážďan. Zaobalila jsem to tím, že si projdeme město a zajdeme si na nějaký dobrý oběd, ale ve skutečnosti jsem chtěla jít hlavně do Primarku 😂 


Souhlasil, ale po pár minutách mi napsal, jestli radši nechci i do Lipska. Hned mi bylo jasné, že za tím stojí určitě fotbal, protože ve většině měst, kde jsme byli, mě neminul žádný místní fotbalový zápas 😅⚽(zdravím lásko😍)


Náš plán byl jet v sobotu do Lipska a až pojedeme domů, tak se stavíme v Drážďanech. Měli jsme to skvěle naplánované, no kéž by to takhle i vyšlo 😅
Našli jsme si krásný hotel hned v centru města, všechno bylo poměrně blízko 😊. Ubytování bylo krásné, čisté a jako překvapení na nás čekal neomezený kávovar, no a jako správní čecháčci jsme toho využili naplno, jelikož jsme neměli v hotelu snídani 😅 Za těch pár hodin, co jsme v hotelu byli, jsme vypili asi 6 čajů, 10 káv a 3 horké čokolády👌🍵 Ubytováni jsme byli TADY 🔙 


Než začal ten veledůležitý fotbalový zápas, měli jsme pár hodinek času projít si město. Co se mi na Lipsku nejvíc líbilo, byla jejich zajímavá univerzita. Krásnější školu jsem asi neviděla😍 



Na náměstí hned naproti, kde leží univerzita, byla ledová plocha pro bruslaře a vedle plochy bylo ruské kolo, kdyby nebylo tak drahé, hned bych na něj šla 😅 



Čas se krátil a už jsme museli pomalu jít na fotbal. Musím uznat, že to byl nejkrásnější fotbalový stadion, který jsem viděla. Tedy až po Nou Campu v Barceloně. Jak už z úvodní fotky napovídá, stadion se jmenuje Red Bull Arena  a koupit si Red Bull bylo samozřejmostí 😁 
Já nikdy nevychytám, jak se mám obléct, aby mi nebyla zima. Tentokrát jsem myslela, že jsem to vychytala. A ono ne 😂 Takže z 90 minutového zápasu jsem viděla asi jen 50 minut, protože jsem neustále chodila na záchod se zahřát 😂 Příště už to snad opravdu vychytám! 


Po konci zápasu jsme šli na hotel a vzali jsme si čaje na pokoj, abychom se aspoň trochu zahřáli. Celé to ale zachránila horká sprcha a následné zachumlání v peřinách 💖 Po hodince jsme vyrazili do města, abychom našli nějakou hezkou hospůdku, kde bychom poseděli. Šli jsme okolo Primarku, ale řekli jsme si, že ten v Drážďanech nám bude stačit. 
Trvalo nám několik desítek minut najít nějakou hospodu, kde bude místo. Všude bylo přelidněno, ale nakonec se poštěstilo. 


Musím říct, že jsem vděčná za tu naši malou zemičku, kde žijeme a jsem vděčná za ceny u nás 🙏 Protože skleničku vína za asi za 5 eur je fakt masakr 💸 

Druhý den ráno jsme se sbalili, vzali poslední kávu na cestu a šli hodit kufr do auta. Mimochodem, parkovali jsme v obchodním centru Höfe am Brühl, kde bylo nejlevnější parkování v celém Lipsku, vyšlo náš na 11€. Na snídani jsem do Dunkin Donuts 🍩, které se nachází na nádraží. Byli jsme tak přeslazený, až nám bylo blbě 😓 Ale stálo to za to 🍩 


Náš poslední plán v Lipsku byl navštívit jejich ZOO. Bohužel počasí nám vůbec nepřálo a byli jsme nuceni jet rovnou domů 😔 Jako bonus nám oběma došlo, že v neděli mají v Německu VŠUDE zavřeno. Takže ani žádný Drážďany a Primark nebyl 😢 Příště si to snad uvědomíme dřív a nebudeme chtít jít nakupovat v neděli😁

Mějte se krásně a opatrujte se 💖
 

12 komentářů

  1. Jejda, tak to zamrzí. Já třeba vůbec nevím, že v Německu mají v neděli všude zavřeno :D Já se vždycky radši obleču víc, než je potřeba, protože jsem hrozná zmrzlina :D Ale uklidním Tě, nám se vloni na dovolené taky lepila smůla na paty - byli jsme v září, ale nevěděli jsme, že od září nefunguje většina hospod, doba otevření bazénů je kratší o 4h, tobogány nefungují vůbec. Vlak měl zpozdění, tak že půjdem nakoupit v neděli, ale zrovna měli Slováci státní svátek, tak jsme teda taky vychytali, co se dalo :D :) Aspoň ses pořád někam podívala, já to letos nestihla nikam. Doufám, že aspoň ta dovolená v Mariánských lázní nám vyjde.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee tak to jste si museli taky užít :D :D Snad příště to vychytáte a víc se vám poštěstí :) A držím palce ať Mariánské lázně vyjdou! :)

      Vymazat
  2. :D :D výlet do Německa kvůli Primarku je tak typicky ženský :D :D a výlet do Německa kvůli fotbalu zas typický chlap :D tak škoda, že nakonec z tvého nákupního výletu nic nebylo, ale snad si to teda užil aspoň přítel. :) Ty donuty vypadají naprosto skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to nakonec taky docela užila :) No škoda toho Primarku, to bych si užila více :D :D

      Vymazat
  3. Tak fotbalový zápas bych neodmítla, jelikož jako fanynka fotbal ráda sleduji a většina klubů ze zahraničí je pro mě "něco", takže návštěva stadionu a zápasu by se mi líbila! S tím Primarkem je to škoda, pamatuji si na výletě v Anglii, jak jsem čekala, až konečně do nějakého zajdeme. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky trošku remcám, když mi přítel oznámí, že půjdeme na fotbal, ale vždycky nakonec si ho užiju :) Teda když zrovna nemrznu :D :D

      Vymazat
  4. Vůbec jsem nevěděla, že je Lipsko tak krásné :) Je super, že jste si stihli udělat výlet za hranice ještě před tímhle vším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Spontánní výlety jsou nejlepší, u mě vždycky byly lepší než ty, co jsem dlouhodobě plánovala :) A ta škola je fakt nádherná :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Když už to nevyšlo zrovna podle vašich představ, alespoň jste to letos stihli někam dál na výlet! To se taky počítá :)
    Vím, že snad každá holka chce vždy hlavně do Primarku, ale já to moc nechápu, tady v Anglii je na každém rohu a tato kvantita ale ne kvalita mě prostě moc nebere no.
    A s tím zavíráním, to je pech, v UK to je podobné, sice nemají úplně zavřeno ale zavírají velmi brzo a jak na to člověk z domova není zvyklý, občas si to stále s přítelem neuvědomíme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím uznat, že Primark mě poslední dobou zklamává čím dál častěji :/ Vždycky se těším, že si něco nakoupím, ale nakonec skončím s košíkem plných ponožek a když mám štěstí, tak narazím na nějaké pěkně kousky z Harry Potter kolekce :) Nebo ráda nakupuji doplňky do bytu :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.