úterý 8. ledna 2019

MILÁNO | Itálie

🌍 V květnu 2018 jsme s kamarády letěli na spontánní výlet do Milána. Byli jsme tam pouze dva dny a bohatě to stačilo, abychom viděli to nejdůležitější. 👐



Letěli jsme ráno z Prahy a přiletěli jsme do města Bergamo, který leží cca hoďku od Milána. Měli jsme spoustu času, takže jsme si prošli Bergamo. Vyšli jsme na nejvyšší bod, ze kterého jsme měli krásný výhled na celé město.


Než jsme šli na autobus do Milána, tak jsme se šli najíst a já si dala typické italské jídlo🍕


Potom jsme tedy šli na autobus, který nás odvezl přímo do centra Milána. Lístek na autobus stál kolem 5€ a dal se koupit buď přes internet nebo ve stánku u autobusu. Cesta trvala necelou hodinku.🚌
Jak už jsem psala, na celé Miláno jsme měli dva dny a úplně v pohodě se dají stihnout všechny nejznámější místa, protože je všechno kousek od sebe. 
1. den jsme se tak rozkoukávali a jenom se procházeli po městě. Poseděli jsme na hlavním nádraží, které vypadá moc hezky.
 

2. den jsme šli do centra ke Galerii Emanuela II. a k Duomu. V Galerii byl jeden značkový obchod vedle druhého a spousta lidí. Ovšem pohled na Duomo byl k nezaplacení. Je to opravdu moc nádherná stavba. 


Kousek od centra je nádherný park, kde se nachází Arco della Pace, také krásná stavba a my měli zrovna to štěstí, že tam byl X Factor, takže mi to úplně zkazilo fotku😠 

Ještě jsme měli chvilku čas než jsme jeli na letiště, tak jsme leželi v parku a odpočívali😎
Zpátky na letiště jsme jeli vlakem, který stal 5,50€.




2 komentáře

  1. My s přítelem do tohoto krásného města letíme na jaře a už se na tento výlet moc těším. Řešila jsem nedávno kam zajít v Miláně a co vidět za památky a musím říct, že nejvíce mě zaujal hlavně milánský dóm, jsem na něj strašně zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.