úterý 28. ledna 2020

Air Tickets Tips

  Spousta lidí se mě ptá, jak a přes jaký portál kupuji letenky ✈ Proto jsem se rozhodla, že vám popíšu krok za krokem, jak a kde si já kupuji letenky, na co si dát pozor a další tipy při jejich koupi😊💸 





1. Jako první stránku mám Obleť svět. Tahle stránka vlastně za vás najde nejvýhodnější letenky do jedné nebo více destinací. Je fajn mít tuhle stránku 
lajknutou na facebooku, aby vám neunikly nové lety. 




 Z jejich webové stránky vás přesměrují na portál Flightics. Za mě je to hezky přehledný portál, kde si zašrtnete odkud - kam chcete letět (je možné vybrat více cílových destinací). Vyberete si odletový interval od kdy do kdy chcete být pryč a pobyt například mezi 3 až 5 dny. Následně vám to vygeneruje různé letové společnosti buď od nejlevnějšího nebo nejrychlejšího. 


2. Můj nejoblíbenější portál je všem známý RyanAir. Na téhle stránce se pouze a jen dívám na sekci levných letenek. Pokud mě zaujme nějaká destinace a hodí se mi to i časově, tak neváhám a hned kupuji👐 Moc se mi libí, jak je stránka přehledná a hlavně jednoduchá😊



Po vybrání dané destinace se vám objeví takováhle tabulka, kde si jen vyberete datum odletu a příletu a můžete se i orientovat pomocí cen, které vám u každého datumu ukáže😊 Poté stačí jen vyplnit svoje osobní údaje, číslo pasu/občanky a je hotovo, nic složitého😊


3. Další stránkou je AZair.cz, který jsem donedávna neznala a začal se mi dost líbit. Vzhledově vypadá teda příšerně, nebudu lhát. Chvíli mi trvalo než jsem si na něj zvykla. Na téhle stránce se mi moc líbí, že si zadáte odkud chcete letět a potom zašrtnete kolonku, že je vám jedno kam poletíte😊 Což je pro mě naprosto ideální, protože já chci letět kamkoliv😁 





4. Kiwi.com je další stránka, kterou používám. Dají se zde vyhledávat destinace i pomocí mapy. Kiwi nemá tak rozšířené vyhledávání jako je AZair. Jediné mínus na tomhle portálu je, že ceny letenek mají o několik % vyšší než u jiných portálů. Samozřejmě záleží odkud, kam a za kolik.
 Důležité je upozornit, že je dobré vyhledávat letenky v anonymním okně. Vyhledavače si totiž pamatují vaše minulé vyhledávání a vždycky jsou letenky o něco dražší.
Tady můžete vidět, kolik by mě letenky stály v normálním okně a pod tím, kolik v anonymním okně. A ušetření korunek se líbí každému, no ne?😊😍




❗POKUD BYSTE CHTĚLI ODE MĚ SLEVU 20 EUR, STAČÍ MI NAPSAT NA EMAIL A RÁDA POŠLU😊😝 Počítejte ale s tím,  že platnost slevy bude trvat 14 dní od doby, kdy vám ji pošlu. 


Tohle jsou moje nejoblíbenější portály na vyhledávání letenek. Samozřejmě existuje spouuuusta dalších portálů, jako je třeba Letuska.cz, Pelikan.cz, Honzovyletenky.cz a mnoho dalších. Stačí si prostě udělat čas a se vším si pohrát a prohledat, dokud nenajdete nejvýhodnější letenky😊💪


Nakonec mám pro vás připraveno ještě pár tipů👌 

- nejlepší je kupovat letenky v neděli, protože na konci týdne jsou vždy levnější než v půlce týdne 

- levný letenky nekoupíte, pokud poletíte na nějaký svátek, jako jsou Vánoce nebo Velikonoce, důležité je, lítat mimo hlavní sezónu 

- o dost levněji vás vyjde letenka, když poletíte třeba z Vídně než z Prahy (celkem levně se tam dostanete třeba přes Regiojet)

- pokud letíte na pár dní, stačí pouze batoh, tím pádem nemusíte připlácet za kufr (Ryanair zase zpřísnil rozměry příručního zavazadla😩😡 - tudíž důležité je si zjistit rozměry u letecké společnosti, aby jste pak nebyli na letišti nemile překvapeni) 

- taky je známo, že nejlevnější letenky seženete 2-3 měsíce před odletem

Doufám, že se vám článek líbil, že vám pomohl a dozvěděli jste se něco, co jste před tím nevěděli 🙌😊💖




6 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.