pondělí 30. března 2020

KORONTÉNA

                                                                 pinterest.com
Karanténa, den #UžAniNevímJaký. Distanční forma studia nebo home-office nám nějaký čas vyplní, ale stále zbývá volný čas. Tohle období nám nedovolí se vymlouvat na věty jako "nemám čas" nebo "nestíhám"V tomhle článku bych s vámi chtěla sdílet věci, které mi krátí dlouhé dny doma. 

Ze začátku jsem se jen poflakovala, válela jsem se jenom v posteli, koukala na youtube nebo na nějaký stream a nebyla jsem vůbec produktivní. Za tu dobu se mi přehodil celý denní režim, kdy chodím hodně pozdě spát a pozdě vstávám.  Teď jsem do svých dnů zařadila několik aktivit, abych se stala produktivnější. 

Na začátku dne mi moc pomáhá si udělat TO-DO LIST. Postupně si pak škrtám věci, které jsem splnila a líp se mi pracuje, když to mám na očích👀



1. škola - Po několika dnech už jsem musela dodělat resty, které jsem měla nastřádané ze školy. Naštěstí nám zatím nezadali žádné seminární práce, takže se úkoly za pár hodin daly stihnout. Chtělo to ale mít klid, takže jsem musela vypnout televizi a mobil dát daleko od sebe, protože jinak nejsem schopná pracovat. 📓📖📚


2. jarní úklid - Konečně jsem si našla čas na úklid pokoje. A ne jenom, že utřu prach a vyluxuju. Vytahala jsem všechno oblečení z komod, srovnala a vytřídila to, co už nosit nebudu. Až otevřou obchody, budu muset jít nakupovat 😅. Udělala si pořádek v kosmetice, v šuplatech a všechno pořádně umyla. Po tomhle úklidu jsem takhle dlouho pokoj uklizený neměla 😃. 

3. vaření - Abych z karantény nevyšla jako koule, rozhodla jsem se, že začnu jíst zdravou a vyváženou stravu 🍳. Mám sestavený jídelníček, který dodržuju a zatím mě to nepustilo. Poslední dobou mě vaření opravdu chytlo a ještě radši vařím pro ostatní než pro sebe. Ráda se inspiruji recepty od mycookingdiary.cz , mojebarevnakuchyne.blogspot.com nebo se inspiruji fotkami z pinterestu 😊 
pinterest.com

4. cvičení - Když už zdravě jím, tak by taky bylo fajn si do toho zacvičit 😁💪Nebudu lhát, jsem neskutečně línej člověk 😅 Už několikrát jsem aktivně cvičila, ale dlouhou dobu mi to nevydrželo, tak uvidíme, jak úspěšná budu tentokrát 😁 Ke cvičení mi nejvíc pomáhá energická hudba, kterou si pouštím přes Spotify 😊



5. aplikace - Nedávno jsem narazila na bezplatný photoshop, který jsem si stáhla a snažím se s ním učit. Aplikace se jmenuje PhotoScape X, který jsem si stáhla v AppStore. 

Další aplikací, na které jsem závislá, je hra 😁 Harry Potter: Hogwarts Mystery 💖 Pro milovníky Harryho Pottera naprosto ideální hra.

Jinak samozřejmě cestuji přes Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest až k Tik Toku, což je ten největší žrout času, nedoporučuju😆 A když už opravdu není co dělat, tak hraju The Sims 4, což je pro mě super útěk z reality a mít pohádkový život a rodinu 😁




Doufám, že tohle nehezké období brzy skončí a my se vrátíme zpět do normálního a společenského života🙏 
Mějte se krásně a hodně zdraví💖

16 komentářů

  1. Pre mňa je najdôležitejšie začať deň produktívne, a to úplne stačí krátka yoga, čítanie knižky, rýchle nakuknutie na emaily... Lebo ak deň začnem pozeraním videí či Instagramu, tak sa ma to nejako drží už po celý jeho zvyšok. :) Tiež mám rada to - do listy, hlavne vyškrtávanie už splnených povinností.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yoga mě vždycky lákala, ale stále jsem si k ní ještě nenašla cestu. Snad to brzy napravím :)

      Vymazat
  2. Zrovna simíky jsem si včera po dlouhé době zapnula :D Pak ještě oprašuju kytaru a italštinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj styl hraní simíků je, že X hodin stavím dům, pak hraju tak 20 minut a potom dlouhou dobu nehraju a tohle se pořád opakuje :D :D

      Vymazat
  3. Todo-listy si taky tvořím moc ráda :) Já teda na karanténu najela opačně - nakládala jsem si toho na sebe až moc. Denně 6-8h škola, 2-3h v kuchyni... Moc jsem todo-listy nestíhala, tak jsem se rozhodla, že zmírním tempo. Já jsem zase ten typ člověka, kterému nestačí se jen dívat na videa nebo tak. Fakt musím mít pocit, že jsem ze den něco udělala :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový typ člověka bych taky chtěla být, ale jsem na to moc líná no :D :D Pak mám teda blbý svědomí noo :D

      Vymazat
  4. Já si kupodivu karanténu zatím užívám. Stejně jako ty si píšu to-do listy, občas pohnu s něčím do školy, uklízím pokoj, přebírám šuplíky, denně civčím jógu a posiluji, chodím na procházky a dokonce i vařím a peču. Upřímně mi to každodenní dojíždění do škol vůbec nechybí. Jsem v maturitním ročníku, takže se nějak snažím počítat s tím, že maturita prostě bude, a nekašlat na všechno. Konečně jsem si také našla čas na blog, na hovory s kamarády z Ameriky, Austrálie a dalších konců světa. <3
    Díky za tip na ten Photoshop, to vypadá pěkně.
    Mimochodem, až teď jsem si všimhla, že máš můj blog mezi seznamem oblíbených! <3 Udělalo mi to velkou radost, děkuju! <3
    Snad tohle koronavirové období brzy přejde. Tak hodně zdraví a sil. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé dny vypadají opravdu pestře! :) Držím palce u maturity, snad vše dobře dopadne! :)
      Jáéé, to jsem ráda, že ti to udělalo radost <3

      Vymazat
  5. Koukám, že všichni děláme to samé :D já jsem anštěstí poměrně produktivní od začátku karantény, protože já prostě neumím jen tak celý den proležet, aniž bych měla výčitky :D vstávám každý den nejpozději v půl 9, dopoledne vždy cvičím a odpoledne buď uklízím nebo dělám věci do školy. Popravdě ti závidím, že nemáte žádné seminárky, protože já mám každý týden normálně online přednášky, na které musím mít připravené position papery, do toho dělám kratší eseje a do toho ještě seminárky .. no je to sranda tahle škola bez školy :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, asi jsem si to zakřikla a už nám naservírovali seminárky ze školy :D :D Přijde mi, jakoby si teď profesoři ze školy uvědomili, že nám mají posílat nějaký úkoly :D

      Vymazat
  6. Je fakt, že ta karanténa je na jednu stranu šílená, ale na druhou má něco do sebe. Našla jsem v sobě dovednosti co se kuchařky týče, pak jsem si také po 100 letech zapla simíky a postavila v nich barák, jako jsem si vždy přála, ale tohle dělám v době, kdy syn spí, jinak oba dost trpíme, protože syna baví vše chvilku a už je to k nevydržení :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, že s prckem je to složitější :/ Ale aspoň, že něco stihneš, když spí :)

      Vymazat
  7. ja sa snažím byť produktívna :D úklidy mám tiež za sebou, no s čím bojujem je cvičenie :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som začala počas tohto obdobia viac vyspavat a neskor chodit spat... robim všetko možné, cez den sa nenudim, pracujem, varim, cvičim, domácnost, dieťa... no je toho fakt dosť. Ale tiež dufam, že už to čoskoro skonči.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.