sobota 14. září 2019

4 tipy na výlety v okolí Prahy | #czechtrips

Pokud máte volný víkend a nechcete se doma válet u seriálu, tak pro vás mám krásný výlety v okolí Prahy 😊 Tenhle článek spíš ocení lidi, kteří žijí v Praze nebo v jeho blízkém okolí 😅 Tak pojďme na to! 



1. Průhonický park je rozsáhlý park, který je táké památkou UNESCO. Můžete si vybrat ze tří okruhů, který půjdete. Základní(2,5km), hlavní(5km) nebo vyhlídkový(10km). My jsme šli ten nejdelší a ani mi nepřišlo, že to bylo 10km😅 V parku se také nachází botanická zahrada, kde si vstup musíte koupit zvlášť. V parku se nachází také krásný zámek, kde můžete jít na prohlídku 😊 



2. Vyhlídka Máj je nádherné a romantické místo, kde máte rozhled nad českou krajinou. Cesta k podkově vede přes mírný kopeček a les, dorazíte ke strmé skále, kde se už jen kocháte výhledem😊 Nezdržíte se zde déle než 20 minut a počítejte také s velkým počtem lidí😅 


3. Solenický meandr je další nádherná vyhlídka na Vltavě, stejně jako vyhlídka Máj. Je zde super místo na parkování, kde se odtud vydáte po zelené trase přímo k vyhlídce. Všude jsou ukazatelé, takže se nemůžete ztratit😊 

4. Lom Velká Amerika je za mě asi nejkrásnější výlet, nachází se blízko Karlštejnu, tak máte 2 výlety v jednom 😅Říká se mu také český Grand Canyon, je 800m dlouhý a 200m široký a až 100m zatopený lom. Opět je u lomu skvělé místo na parkování, odkud už můžete lom vidět. Bohužel je přísný zákaz chodit dolů k lomu, ale i přes zákaz spousta lidí slézá po skalách dolů. V blízkosti Vélké Ameriky se nachází i lom Malá Amerika a lom Mexiko😊



Doufám, že se vám dnešní kratší článek líbil a příště se máte na co těšit! 👌

11 komentářů

  1. No, tak zatím jsem byla jen v parku😁. Ty vyhlídky se mi taky moc líbí, ale já tyhle oblíbený místa tak nějak...odsunuju do pozadí mé mysli🤣.

    Verča ze Ztracena v Praze I Zajímavosti za léto 2019 I OBLÍBENCI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale velká škoda, protože to stojí za to! 😁

      Vymazat
    2. No já se právě bojím, že by sem nemusela bejt tak nadšená. Ale jednou tam pojedu:D

      Vymazat
  2. Sice bydlím na druhé straně republiky, ale například ty Lomy a Karlštejn mám v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné tipy. I když nejsem z Prahy, určitě chci výše zmíněná místa navštívit, vypadají moc krásně. Jinak jsem zjistila, že Verča M. je Tvoje spolužačka na vejšce a já jsem její z gymplu :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vyhlídky jsou stejně nádherné! Snad je někdy navštívím, ale kousek bydlí sestřenice, tak snad se mi zadari.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je spousta dalších nádherných vyhlídek na Vltavě! :)

      Vymazat
  5. O všech místech už jsem někdy slyšela, ale ještě jsem zatím žádné nenavštívila, mám do to Prahy docela daleko :/ ale na Lom Velká Amerika bych se určitě chtěla někdy podívat :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.