neděle 1. září 2019

Travel Tips | Easy Flight


Už nějaký ten pátek cestuji a miluji létání, které jsem už zažila nespočetněkrát. A za ta léta v letadle jsem už nějak přišla na to, jak se zabavit, aby mi let rychle utekl nebo jak a co si zabalit do příručního zavazadla, ať už je to kufr nebo batoh/kabelka. ✈😅


1) Váha zavazadla - pokud si berete jako příruční zavazadlo kufr, je důležité si zjisit, jaké musí mít rozměry a váhu. Každá aerolinka to má jinak. Já nejčastějí lítám přes RyanAir, které má předepsané rozměry 40x25x20 cm a váhu 5 kg. Další rozměry a váhy aerolinek si můžete přečíst zde 😊
Samozřejmě nezapomínejte, že musíte mít všechny tekutiny (mýdlo, šampón, micelární vody,..) do 100 ml a musí být zabaleny v průhledných a uzavíratelných sáčcích! Ty jsou dostupné zdarma na letišti před kontrolou😊

2) Co si s sebou vzít do batohu/kabelky - dobré je si všechny věci naházat do kabelky den předem, ať se v den odletu nemusíte nijak stresovat
  • sluchátka - bez sluchátek neodjíždím ani do školy, natož na několika hodinový let 
  • hry na mobil - vždycky si nastahuji spoustu offline her na mobil 
  • knížka/čtečka/časopis
  • křížovky, sudoku, osmisměrky 
  • powerbanka s kabelem
  • kapesníky
  • žvýkačky
  • vlhčené ubrousky
  • balzám na rty, krém - v letadle se hodně dehydratuje pokožka a rty
  • antibakteriální gel
  • tablet nebo laptot - můžete si stáhnout spoustu filmů nebo seriálů, na které jste neměli do teď čas
  • a hlavně PAS, DOKLADY, LETENKY A PENÍZE
3) Pohodlí nadevše - co si budem, letadla nejsou moc pohodlné, pokud teda neletíte nějakou business třídou. Chudí studenti, jako já, si musí vystačit s economy class. Není nic lepšího než si vzít na sebe tepláky a volný triko👌 Letadlo je hodně klimatizované a pokud máte noční let, tak je dost možné, že vám nebude nejtepleji, proto nezapomínejte si vzít nějakou mikču nebo svetřík. Taky je super si vzít s sebou polštářek😊 

Tady přidávám nějakou inspiraci z Pinterestu😊









9 komentářů

  1. Super článek :) pohodlnost je pro mě při létání naprostý základ, nedokážu si představit mačkat se třeba 7 hodin v letadle v něčem nepohodlném :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za zpětnou vazbu :) jednou jsem letěla fakt v nepohodlném oblečení a bylo to vážně utrpení :D

      Vymazat
  2. Zatím jsem měla vždy jen krátké lety, ale ten seznam je téměř přesný :) Pěkné tipy!

    OdpovědětVymazat
  3. Více méně mám hodně podobný seznam, aj offline hry stahuju :D ! tvůj článek se může hodit lidem, co nikdy neletěli nebo nelítají často :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem nikdy neletěla, tak věřím, že mi tento seznam pomůže. Vůbec by mě nenapadlo si brát sebou svetr :D A sluchátka na cesty jsou nutností!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem letěla poprvé, tak jsem v letadle klepala kosu, zvlášť v noci a u okýnka :D Přesně, bez sluchátek nedám ani ránu!

      Vymazat
  5. Díky za perfektní článek a obrázky s checklisty. Jelikož jsem v cestování začátečník, tak těchto průvodců, jak cestovat na dovolenou nebo na různé eurovíkendy není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.