pondělí 27. července 2020

Stezka korunami stromů Lipno | #czechtrips


Moje první návštěva Stezky korunami stromů byla v Krkonoších, o které jsem napsala článek tady. Tentokrát jsme se nacházeli blízko Lipna, tak jsme si řekli, že se tam zastavíme, abychom si mohli další stezku odškrtnout ✔ 
Parkoviště je zdarma a nachází se hned u pokladny na stezku. Pokud jste na Lipně poprvé, musíte si koupit Lipno Card za 100 Kč. U pokladny si na kartu koupíte vstup na stezku a také přepravu na stezku, kterou zajišťuje čtyřmístná sedačková lanovka, kterou jsme využili. Další možností je Stezkabus, který Vás také vyveze až nahoru (musíte si koupit jízdenku) a nebo můžete jít po svých 😁 Lipno Card má dalších spoustu východ, jako jsou různé slevy na půjčování kol, koloběžek, člunů, do aquaparku, ale také na vstupy. Třeba do zoo v Hluboké 😊 Jakmile Lipno Card vrátíte, vrátí Vám i 100 Kč 😊 




Jakmile se dostanete nahoru, můžete si všimnout Království lesa, které je vhodné spíš pro rodiny s dětmi, jelikož je tam spoustu stanovišť jako jsou různé prolejzačky,  trampolíny, překážkové dráhy a spoustu dalších. Království lesa není v ceně na stezku, tudíž si musíte přikoupit další vstup.

Samotná stezka má po cestě několik adrenalinových a vzdělávacích stanovišť, kde si můžete zkusit, jak jste na tom s rovnováhou a můžete si přečíst nějaké informace o lese a o naší přírodě. Také po celé délce stezky, když stoupáte výš a výš, je pro Vás připraveno několik otázek. Třeba jak je dlouhý největší vrut stezky, jak dlouho se stezka stavěla nebo jaké stromy se vykácely na její stavbu. Smůla je potom, když před Vámi běží dítě, které tu odpověď hlásí na celé Lipno a vy s přítelem hrajete, kdo z Vás bude mít více bodů za odpovědi 😅🙈








Za 50 Kč můžete sjet dolů tobogánem, když jsme tam byli my, tak byl bohužel uzavřen 😔 A také jsme měli to štěstí, že na vrcholu stezky začalo pršet, naštěstí, než jsme došli k lanovce, tak přestalo 😄 Na konci stezky máte možnost si zakoupit nějaký suvenýr na památku 😊 Blízko parkoviště můžete také jít na bobovou dráhu, na kterou jsme už nešli. 

Pokud Lipno navštívíte, zde v odkazu můžete najít některé chaty k ubytovaní. InterBohemia chaty a chalupy se nachází po celé České republice, kde na jejich stránkách si vybere kraj, kam se momentálně chystáte 😊 Na výběr si můžete vybrat i tématické pobyty jako jsou například chaty s bazénem, chaty pro rodiny s dětmi nebo dokonce i chaty s vaším mazlíčkem 😊 Určitě to je hezky strávený čas, když vyrazíte s rodinou nebo s přáteli 🏡


Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli jste už byli během prázdnin na nějakém výletě 😊

16 komentářů

  1. Jeee, tam jsem asi před 3 týdny byla taky. A moc se mi tam líbilo. Jelikož jsem nikdy nejela lanovkou, tak jsme si cestu nahoru zaplatili, ale zdálo se mi to celé docela drahé. :) A my tobogán měli naštěstí otevřený, tak jsem si sjela. Ale nemusíš litovat, žádný extra zážitek to nebyl. :D
    Takže kromě Lipna jsem teď v poslední době byla ještě na výletě na Helfenburku, Libíně a Plešném jezeře. :)) Všude bylo hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přišlo docela drahé, ještě když si nějaká rodinka koupí vstup i do toho Království, tak to se hoodně prodraží. Uff, tak to jsem ráda, že nemusím litovat :D
      K Plešnému jezeru bych se taky chtěla podívat :) A děkuju za komentář :)

      Vymazat
  2. Wau, vyzerá to skvelo. Ja mám síce strach z výšok, ale na toto by som sa naozaj rada podujala. :)Ešte aj na ten tobogán. D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to skvělý :) Určitě doporučuju, ze shora to nevypadá tak strašidelně :D

      Vymazat
  3. Tady jsem taky byla na začátku června a bylo to krásný. Dokonce nám vyšlo i počasí. Ani vedro ani zima. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste měli štěstí :) Když jsme byli my, tak zima nebyla, ale ten déšť byl nepříjemný :/

      Vymazat
  4. Byla jsem tam před pár lety, super výlet s krásným výhledem. Nevím, jak je to tam jindy, ale já tam potkala snad milion turistů, takže na vrcholu už se chodilo skoro ve frontě. Je mi jasné, že se s tím musí počítat, mně to bohužel dost zkazilo zážitek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My vzhledem ke špatnému počasí jsme potkali pouze pár lidí, takže na to jsme měli štěstí ten den :D Kamarádka tam byla dnes a na fotkách má milion lidí :D

      Vymazat
  5. Tam bych se také jednou chtěla podívat! V zimě jsme byli na takové stezce v Dolní Moravě, byla sice zima jak ... ale stálo to za to! :D Tak bych si to chtěla zkusit dát i za letního počasí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stezku v Dolní Moravě bych se také chtěla podívat! :) Dále me ještě hodně láká Stezka Valška, která vypadá také nádherně :)

      Vymazat
  6. Je to tam moc krásný, byla jsem tak před několika lety a určitě ne naposledy. I když jsem velký poseroutka (z výšek) zvládla jsem to. My jsme teď nedávno byli s manželem na Panské skále, taky moc doporučuji. :)

    Dala jsem ti tady na blogu follow, budu ráda, když se budeš chtít podporovat navzájem a když se ti bude můj blog líbit, budeš sledovat i ty mě:)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Panskou skálu se chci jít taky moc podívat, tak snad mi to brzy vyjde :)
      U mě už máš také sledování :)

      Vymazat
  7. Taky vždycky s přítelem hrajem na body!! :D Většinou je to o zmrzku a tak. No, minule jsem v Dinoparku vyhrála! :D My už letos máme za sebou naší českou dovolenou v Mariánských Lázních, o kterých na blogu budou postupně přibývat články :) Na jakoukoliv Stezku (v oblacích, korunami stromů atd), bych se taky ráda jednou podívala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se chtěla podívat do Mariánských Lázní, do Karlových Varů a Františkových Lázní a vyzkoušet si nějaké procedury! :-)

      Vymazat
  8. My byli s kamarádem tehdy na stezce právě v Krkonoších a bylo to sice fajn, ale nic ultra záživného, takže popravdě už mě další Stezky korunami stromů příliš nelákají. Navíc jízda tobogánem, který má 4 zatáčky za 50,- je fakt výsměch .. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v těch Krkonoších ten tobogán je fakt krátký a nijaký, rozhodně bych tu cenu tobogánů snížila aspoň o polovic 😃

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.