úterý 24. března 2020

Travel Memories

Vzhledem k této pandemické situaci se zřejmě nějaký ten pátek za hranice nepodíváme 😔 Co si budem, pěkně mě to štve, že chtějí na dlouhou dobu nechat zavřený hranice, když cestování je moje vášeň ✈ 🌍 Ale naše zdraví je důležitější 🌞 🙏 Holt Travel List 2020 si musím přesunout na 2021 a vymyslet Travel List ČR 2020 😁  Každopádně bych s Vámi chtěla sdílet, kam si zaznamenávám a zapisuji cesty a místa, která jsem navštívila 🌍  

Prvním je cestovatelský deník, který jsem si objednala právě tady. Líbí se mi, jak je hezky zpracovaný, máte tu dvě mapy, jednu ČR a další světa, kde si můžete zaznamenat, kde všude jste byli 🗺 


Vyplníte si kdy a kde jste byli, jak jste se na místo dostali, kde jste byli ubytovaní a kde a jste se stravovali. Můžete si povšimnout, že mekáč a kfc je srdcovka na každý dovče 😂 Jsou tam dvě volné stránky na poznámky, fotky nebo různé vzpomínkové věci 😊 a jako poslední stránka je pro TOP 10 oblíbených míst a přehled o tom kolik jste za co utratili peněz 💸 


A další mojí srdcovkou jsou stírací mapy 🗺 Mám dvě, Evropy a světa 🌍 Přičemž v té evropské si stírám jen oblasti, kde jsem byla a u mapy světa si stírám celé státy 😊 
Je jich spoustu druhů, jsou různé velikosti i barvy, stačí se prohledat internetem😁



A na závěr bych Vám ještě chtěla doporučit jednu úžasnou knížku o cestování. Travel Bible 💙 Autorem jsou dva kluci, kteří už toho mají hooodně nacestováno. Je to knížka, kde se dozvíte, co zařídít před cestou - jak si na cesty zabalit, jak koupit letenky, nebo co zařídit před odjezdem. Dále například jak na cestách ušetřit nebo jak si přivydělat na cestách 😊 Téhle koupi vůbec nelituji, zamilovala jsem si ji hned, co jsem ji viděla v knihkupectví a miluju ji 💙 






A jak zvládáte karanténu vy? 
I když máme to "volno", tak i tak prokrastinuji co se dá, tak snad jste produktivnější než já 😄 





12 komentářů

  1. Aký pekný článok! Aj keď ja si to uvedomujem vždy, keď niekam do zahraničia cestujem, teraz je ešte vhodnejší čas uvedomiť si, aké máme šťastie, keď môžeme voľne cestovať, kam len chceme. Takú podobnú mapu sveta som kúpila priateľovi raz na Vianoce, ale veľmi sa mi páči tá európska verzia :)

    Ja sa snažím tráviť dni čo najproduktívnejšie - predsa len toho máme do školy dosť veľa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ano, máme veliké štěstí, že můžeme naskočit do letadla a za pár hodin být úplně někde jinde :)

      To ti trochu závidím, protože moje škola nám toho posílá opravdové minimum a to mě docela štve :(

      Vymazat
  2. Ahoj, dekuju za tip:) Já si svoje cesty zaznamenáván pouze v podobě deníku, kde si píšu jak a kde jsme byli. Mam ale v plánu si udělat nějakou tu vzpomínkovou knihu:)
    My jsme s přítelem uvízli na Novém Zélandu kde je odstředivý taky karantena, takže čekáme až se to uklidní a můžeme se vrátit v poklidu domu:) Ironie toho ze jsme odcestovali na druhy konec světa jelikož cestování je taky naši vášni, ale ted se těšíme na návrat domu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomínkovou knihu bych si taky chtěla někdy v budoucnu udělat, vyhrát si s fotkami a s textem, s různými barvičkami, to je moje! :)
      To chápu, když jsem někde delší dobu, tak se taky děsně těším domů :) Všude dobře, doma nejlépe! :)

      Vymazat
  3. Mně se hrozně ty mapy líbí, kamarádka ji objednávala příteli a můj blízký má také mapu, ale já bych ji zatím neměla kam dát :D. Přemýšlím nad tím deníkem, teď je prostor si na něco takového udělat čas a dát si vzpomínky a plány na další dovolené dohromady :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, teď se nemůžeme na nic vymlouvat, že není čas :)

      Vymazat
  4. Podobný cestovatelský deník se sekrabávací mapou jsem dostala od přítele, takže si dělám, kromě článků na blogu, zápisky i tam. :) Máš to moc hezké!
    Karanténu přežívám. Hodně čtu, cvičím, snažím se lépe jíst, občas se jdu provětrat a po zbytek času se věnuji učení do školy, rodině a blogu. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Také mě štve, že se letos za hranice nikam nepodíváme, ale radši sedět doma na zadku a doufat, že tohle brzy pomine. S přítelem jsme měli v plánu letět na Mauricius a jsem strašně ráda, že z toho nakonec sešlo a koupili jsme si dovolenou v ČR, ta, doufám, nám snad vyjde. Jedná se o welness, tak se na to moc těším :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. takú stieraciu mapu by som prijala :) inak podobné denníky si robím aj ja. Moc rada sa spätne vraciam a pozerám ich:)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.