úterý 12. listopadu 2019

Stezka korunami stromů Krkonoše | #czechtrips



Moji milí, zdravím Vás po měsíci! Stydím se, že jsem nebyla měsíc aktivní, ale nějak mě opustila motivace 🙈 No každopádně motivace je ZPÁTKY a s ní i nové články, které mám nachystané💖 

Dneska jsem si pro vás přichystala tip na takový menší a odpočinkový výlet do Krkonoš a tím je Stezka korunami stromů!🌲🌲 Nachází se kousek od Jánských Lázní, takže pokud bydlíte kousek od Prahy jako já, tak je to krásný výlet na odpoledne😊 A pokud bydlíte třeba na jihu, tak prodloužený víkend v Krkonoších bude taky paráda!😁

Celková výška stezky je 45m a délka 1,5km s tím, že se zde nachází edukační zastávky, takže se dozvíte mnoho nových informací. Mají otevřeno po celý rok, kromě Štědrého dne🎄🎅. Dospělé vstupné je 250Kč, bohužel se zde nevztahuje sleva na studenta😖 

Po zaplacení vás čeká podzemní expozice, kde se dozvíte všechno o životě v podzemí. 

Až se vyškrábete nahoru, tak dolů máte šanci se dostat po tobogánu, který stojí 50Kč. Já toho nevyužila, protože jsem se bála😂🙈
Nahoře vás čeká nádherné panorama💖

Na konci stezky vás čeká Restaurace V korunách, kde můžete nabrat zpátky kalorické příjmy, které jste vypotily cestou nahoru💪 Také budete mít možnost koupit domů nějaký suvenýr😊
Je to krásný relaxační výlet, který doporučuju! 😊
Mějte se krásně💖




2 komentáře

  1. Na stezce jsme byli před pár lety s rodiči a bylo to super!

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
  2. Já se chci už tak 3 roky podívat na Stezku v oblacích na Dolní Moravě, kterou máme cca hodinu od nás :) Ale zatím nebyl čas se tam vydat, tak snad příští rok mi to už vyjde! Je tam moc krásně :) A ta sleva pro studenty je teda smutná! Měli by se polepšit :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.