pondělí 20. ledna 2020

TRAVEL LIST 2020

Co se týče cestování, tak rok 2019 byl pro mě velmi úspěšný! 😊 Hned na začátku roku jsem odjela na víkend do Berlína jako odměnu za zkouškové, letní prázdniny jsem strávila v Maroku, navštívila pyramidy v Egyptě a nakonec jsem byla poprvé na severu v Kodani a ve švédském Malmu. 😊 Samozřejmě jsem ani nevynechala krásy naší České republiky! 💖 Pro někoho může být 5 zemí za rok málo, ale pro mě je to dost, vzhledem k tomu, že stále studuji a skoro každý den chodím do školy 🙇 Holt nezbývá nic jiného než se cestováním odměňovat po zkouškovém a v létě👌🌞🌍 


Každopádně v tomhle článku chci zmínit místa, která chci/bych chtěla v roce 2020 navštívit. 🌍

(všechny fotky míst budou čerpána z pinterestu😜)


1. Začneme něčím, co je ČR nejblíž a tím je Hallstatt. Nádherné místo, kde jste za pár hodin autem na místě. Cestou můžete sfouknout i Linec a okolní jezera, která jsou nádherná. 

Hallstatt is a fairytale Austrian village—and tourists have noticed.

2. Místo, které jsem chtěla navštívit už loni a už pár let se tam chci podívat je Osvětim, který leží mezi Katovicemi a Krakovem. Co jsem slyšela, tak Krakov stojí za to.😊

#Krakow #Poland #Square #town Old Town square in Krakow, Poland Old Town square in Krakow, Poland

3. Nikdy jsem nebyla na Slovensku, tudíž Bratislava je na další položce. Samozřejmě mě i lákají Tatry, ale na to ještě nemám dostatečnou fyzičku 😅

Dobrý večer z Bratislavy ! Slovensko 🇸🇰 #slovakia #slovakiagirl #slovakiaboy #slovakiaday #visitslovakia #slovensko #slovensko🇸🇰…

4. Dalším městem je Budapešť. Podle mě super prodloužený víkend vlakem😊 

Drone Fisherman's Bastion, Matthias Church, Budapest, Hungary

5. Mou vášní se stalo Španělsko od té doby, co jsem navštívila Barcelonu. Loni v létě jsme s přítelem měli letět na Mallorcu, bohužel z toho sešlo a místo toho letěli na pyramidy. Každopádně Mallorca je náš velký plán na září. 
Dále mým snem je navštívit Valencii, Alicante, Malagu nebo Sevillu

Pinterest Love: Mallorca

Samozřejmě je dalších milion míst, která mám na svém Travel Listu🌍  
Věřím a doufám, že těhle 5 míst v roce 2020 zvládnu! 💪 Držte palce 💖 


6 komentářů

  1. V Osvětimi jsme byli se školou (a Verčou M. :D) a je to teda drsný. Ikdyž se musím přiznat, že silněji na mě působil Terezín. Jinak Bratislava a Budapešť taky visí nějakou dobu na mám wishlistu. Letos máme zatím jenom v plánu welness v Mariásnkých lázní na 5 dní :) Doufám, že letos stihneš vše navštívit!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Terezíně jsem byla ještě na základce, tak si budu moct udělat aspoň srovnání :) Wellness zní dobře, ten bych potřebovala po zkouškovém jako sůl :D Děkuju! :)

      Vymazat
  2. Z tvých vysněných míst jsem byla akorát ve Valencii, kde bylo opravdu krásně :) a ta ostatní místa mě také moc lákají! :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždycky kochám nad fotkami z Valencie :) Děkuju za komentář! :)

      Vymazat
  3. Ja som si úprimne myslela, že počas školy budem stíhať cestovať viac, aspoň občas vychytať lacné letenky a na 3 dni niekam zbehnúť. Ale sakra som sa mýlila, vôbec na to nemám cez semester čas. Takže tiež mi to ostáva len na leto alebo voľno po skúškovom. :) No musím povedať, že si toho stihla precestovať naozaj dosť. Dúfam, že tento rok sa ti tiež podarí splniť si tento travel list. Do Hallstattu by som sa určite rada pozrela, rovnako by som rada išla aj do Salzburgu alebo niekam ďalej do rakúskych Álp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rakouské Alpy jsou krásné! Jak v zimě, tak i v létě :) Děkuji za komentář. :)

      Vymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvěk.